هدایای تبلیغاتی در اراک

هدایای تبلیغاتی در اراک

اهمیت تبلیغات

اهمیت هدیه تبلیغاتی

هدف تمامی شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ و کوچک از تبلیغ، معرفی برند و شناخته‌شدن بیشتر در نزد مخاطب است. حالا با وجود بازار رقابتی و قرار گرفتن مخاطب در بمباران تبلیغاتی، باید از روش‌های جذاب دیگری چون هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. به همین دلیل پژواک ماهان قصد دارد به اهمیت هدایای تبلیغاتی در اراک . ساوه . تهران . خمین . دلیجان . اصفهان. … بپردازد .

تمامی کسب‌و‌کار کوچک و بزرگ، در بازار شلوغ و رقابتی امروز هدفی جز دیده‌ شدن و رشد بیشتر ندارند. طبیعی است که با گذر زمان و فراگیر شدن تجارت آنلاین، دیگر نمی‌توان از روش‌های سنتی بازاریابی برای معرفی برند استفاده کرد. به همین دلیل شرکت پژواک ماهان در شهرهای اراک . أصفهان . تهران به کمپانی‌های شناخته‌شده و شرکت‌های نوپا پیشنهاد میکند که از  ارسال هدایای تبلیغاتی در اراک به مشتریان استفاده کنند.

مدیران مجموعه‌های موفق بر اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی تاکید کرده و می‌دانند که این محصولات باعث فروش بیشتر و بازگشت سرمایه می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما بگوییم استفاده از هدایای تبلیغاتی چه مزایایی برای شرکت شما دارد.

ایجاد حس وفاداری در مشتری با هدایا تبلیغاتی سفارشی در اراک

ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری، باعث رضایتمندی ایشان از شرکت می‌شود؛ اما اگر به دنبال ایجاد حس وفاداری در مشتری هستید، باید به سراغ خرید هدیه تبلیغاتی از شرکت پژواک ماهان بروید. تنها در چنین شرایطی است که مشتری به جای شرکت‌های رقیب و شناخته‌شده در استان مرکزی و شهر اراک ، برند شما را انتخاب خواهد کرد. از تیم بازاریابی پژواک ماهان  بخواهید برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی در اراک، شما را راهنمایی کنند. اگر بودجه بسیار محدودی در اختیار دارید، می‌توانید از برخی محصولات شرکت خود به عنوان هدیه استفاده کنید.

کاتالوگ ها این امکان را به شما می دهند تا برند خود را به بهترین شکل به مشتریان معرفی کنید و اگاهی و شناخت آنها را افزایش دهید. از طریق کاتالوگ میتوانید محصولات خود را به صورت متمرکز و هماهنگ معرفی کنید. این کار باعث تقویت اعتبار و قدرت برند شما می شود و به شما کمک می کند تا در ذهن مشتریان به خاطر بمانید.

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ یکی از ابزارهای تبلیغلات و بازاریابی است که می‌تواند در حیطه‌ی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در مورد محصولات و خدمات یک شرکت کاربرد موثری داشته باشد. در ادامه با اهمیت کاتالوگ و چاپ کاتالوگ در اراک به عنوان یک ابزار بازاریابی بیشتر آشنا خواهید شد

کاتالوگ ها برگه‌های مرتبط به هم هستند که در یک قالب بسیار جذاب و دیدنی، فهرستی از محصولات یا خدمات را همراه با توضیحات و توصیف اقلام، قیمت‌ها و جزئیات دیگر مانند تصاویر یا لینک‌ها به مشتریان ارائه می‌دهند. به بیان ساده‌تر این برگه‌های جذاب برای افرادی که ارائه‌کننده‌ی کالا و خدمات شما به مشتری هستند (به صورت معمول فروشنده یا واسطه‌ی فروش) به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و تکنیک فروش بسیار کارآمد، جهت معرفی محتویات محصول و خدمات، جلب نظر مشتری و در نهایت تبدیل او به خریدار واقعی می‌باشد.

با توجه به طراحی و چاپی که برای کاتالوگ‌ها در نظر گرفته می‌شود، پژواک ماهان اراک این امکان  استفاده را به شما میدهد تا در  جهت بازاریابی در صنایع مختلف شمارا راهنمایی کند . بدین ترتیب بسته به نوع کسب‌ و کار و محصولات خود می‌توانید از این کتاب کوچک جهت شناساندن نام تجاری و خدماتتان به مشتریان، بیشترین بهره را ببرید .

ویدیو های تبلیغاتی که به آنها تیزر هم گفته می شود، کلیپ ‌های کوتاهی با هدف معرفی جذاب و سریع شرکت یا محصولات شما طراحی شده‌اند. این ویدیوها در رسانه های آنلاین و فضای مجازی منتشر می شوند.

برای این ویدیو های بازاریابی، شرکت ها باید مخاطبان هدف خود را بشناسند. ویدیوهای تیزر به راحتی می توانند روی ارزش ها و علایق مخاطبان تاثیر بگذارند. ساخت و انتشار تیزرهای تبلیغاتی بعنوان بخشی از هویت بصری کسب و کار شما تاثیر زیادی بروی برندسازی شرکت و محصولات شما دارد. که شرکت پژواک ماهان اراک برای ساخت تیزر همراه شماست .

به گزارش چاپ و نشر پژواک ماهان اراک ، هدف تیزرهای تبلیغاتی در اراک ایجاد آگاهی از محصولات یا خدمات شما در ۳۰ ثانیه یا کمتر است. یک ویدیوی تیزر عالی، بعد از کنجکاو کردن مخاطب، به سوال هایی که در ذهن مخاطب ایجاد شده است پاسخ می دهد. همانطور که شما طراحی و تولید کاتالوگ را با هدف بازاریابی و افزایش مشتریان انجام می دهید، تیزرهای تبلیغاتی نیز می توانند مخاطبان محصولات و خدمات شما را افزایش دهند.

آگاهی از اینکه برای چه افرادی از جامعه بازاریابی می کنید، کلید یک کسب و کار موفق است. برای تعیین مخاطب هدف به شما کمک می کند تا بفهمید با چه کسانی صحبت می کنید و مخاطب شما به چه چیزی علاقه مند است.

اهمیت داشتن وب سایت

آیا برای کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارم؟ جواب، بله است. از اهمیت داشتن وب سایت تقویت فروش کالا و خدمات کسب و کارها است. با پیشرفت فناوری و تغییرات روش های تجارت، رفتار مشتری نیز دستخوش تغییر می شود. به همین خاطر اگر کسب و کار شما با این تغییرات همسو نشود، به مرور زمان از بین خواهد رفت.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

اگر کسی به دنبال نیاز‌های مرتبط با کسب و کار شما باشد، هرگز برای پرس و جو از خانه بیرون نمی‌رود. او فقط می‌خواهد در زمان کوتاهی با تایپ چند کلمه، نیاز خود را برطرف کند. از بستنی‌فروشی‌ها، کافه‌های کوچک، کسب‌وکار‌های نوپا در هر زمینه‌ای، شرکت‌های فناوری اطلاعات یا حتی مشاغل خدماتی مانند تعمیرکارها نیز صاحب یک وب‌ سایت هستند.

5 دلیل اهمیت داشتن وب سایت

1- وب سایت به برند شما اعتبار می دهد

آیا شما وب سایت هم دارید؟ این اولین سؤالی است که وقتی درباره کسب و کار خود با مردم صحبت می‌کنید، می‌شنوید. حقیقت این است که این روز‌ها مردم در انجام معاملات و مراودات بسیار باهوش تر شده‌اند. آن‌ها قبل از هر تصمیمی بار‌ها فکر می‌کنند.

بیش از ۳۰ درصد افراد، اگر کسب و کار شما هیچ وب سایتی نداشته باشد، به آن توجه نمی‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید مردم فکر کنند کسب و کار شما معتبر است، با یک شرکت طراحی وب‌ سایت اراک و شرکت پژواک ماهان تماس بگیرید و درخواست طراحی سایت بدهید. تنها در این صورت است که آن‌ها کسب و کار شما را معتبر و قابل اعتماد تلقی می کنند.

2- وب سایت کسب و کار شما را همیشه در دسترس قرار می دهد

یکی از دلایل اصلی اهمیت داشتن وب‌ سایت، در دسترس بودن است. وقتی نوبت به خرید یک محصول یا استفاده از خدمات می‌رسد، اکثر مردم کسب و کار‌هایی که به راحتی در دسترس هستند را ترجیح می‌دهند تا هر زمان که نیاز داشتند، به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. اکنون، هر زمان که صحبت از تعامل با یک کسب و کار می‌شود، بیش از ۶۳ درصد از مشتریان، از وب‌ سایت رسمی شرکت، بازدید می‌کنند.

دلیل اصلی این امر این است که یک وب سایت جایی است که مشتریان می‌توانند همه چیز را در مورد کسب و کار شما پیدا کنند. به عنوان مثال، شما چه کسی هستید، چه خدماتی را ارائه می‌دهید، چگونه می‌توان با شما تماس گرفت. همچنین، یک وب سایت رسمی 24/7 است به این معنا که ۷ روز هفته و تمام ۲۴ ساعت شبانه روز، در دسترس قرار دارد. در نتیجه، مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات شما استفاده کنند.که میتوانین پشتیبانی سایت خود را به یک شرکت طراح سایت در اراک مانند شرکت پژواک ماهان در شهر اراک بدهید که تمامی مسئولیت سایت شمارا در هر شهری که هستین و برای طراحی سایت در تهران و یا طراحی سایت در اصفهان با پژواک ماهان تماس بگیرین .

3- ایجاد درک بهتر برای مشتریان، با ایجاد یک وب سایت

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟ یک وب سایت می‌تواند به شما در ایجاد یک رابطه قوی و طولانی مدت با مشتریان خود کمک کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک وب سایت باعث می‌شود شما معتبر به نظر برسید. این موضوع یک سطح اولیه از اعتماد را با مشتریان ایجاد می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند تا با شما تجارت کنند.

هنگام ساخت یک وب سایت، تمام جنبه‌های مهم کاربران را باید در نظر گرفت. مانند آنچه کاربران دوست دارند و چه ویژگی‌هایی باعث ماندگاری آن‌ها می‌شود. با داشتن یک وب‌ سایت، و یک طراحی سایت در اراک خوب اعتماد مشتریان را جلب کنید و تجربه کاربری بی‌عیب و نقصی را به آن‌ها ارائه دهید. در نتیجه آن‌ها می‌مانند و افراد بیشتری را با خود همراه می‌کنند.

به این ترتیب مشتریان وفاداری را به دست می‌آورید که از شما حمایت و به رشد شما کمک می‌کنند، این دلیل بزرگ دیگری است که چرا باید با یک طراح وب سایت در اراک  تماس بگیرید.

4- با وب سایت، محصولات یا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید

اگر می‌خواهید مردم محصولات شما را بخرند یا از خدمات شما استفاده کنند، نحوه ارائه آن، نقش مهمی ایفا می‌کند. این موضوع مهم است، به خصوص اگر شما یک استارتاپ راه‌اندازی کرده‌اید. همچنین مهم است که بتوانید تخصص خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید، که داشتن یک وب‌ سایت می‌تواند به انجام این کار کمک بسیاری کند.

این موضوع به شما آزادی خلاقیت می‌دهد. اهمیت داشتن وب‌ سایت این است که شما می‌توانید خدمات خود را به روشی که می‌خواهید نمایش دهید. می‌توانید از تصاویر زیبا، فیلم‌های آموزشی کوتاه و دستورالعمل‌های PDF قابل دانلود استفاده کنید.

مشتریان آنچه را که به دنبالش هستند را به دست می‌آورند. بنابراین، آن‌ها می‌مانند و به هیچ جای دیگری برای خرید نمی‌روند. این موضوع در نهایت به شما در ایجاد یک پایگاه، در جهت داشتن مشتری وفادار کمک می‌کند.

5- یک وب‌ سایت باعث می‌شود برند شما بیشتر دیده شود و پژواک ماهان به شما در این امر کمک میکند .

یک رستوران زیبا وجود دارد با غذا‌های فوق‌العاده و خدمات باورنکردنی، ولی با این وجود مراجعه‌کنندگان بسیار کمی دارد، چرا که افراد زیادی در مورد آن رستوران اطلاعات ندارند. حقیقت این است که یک برند، بدون وب سایت چیزی جز یک کسب و کار کوچک نیست.

جای تعجب نیست که با وجود ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت، استقبال چندانی از آن نمی شود. بنابراین، اگر می‌خواهید برند شما بدرخشد و مردم درباره کسب و کار شما بدانند، با یک تیم حرفه‌ای مانند پژواک ماهان اراک برای داشتن یک وب‌ سایت خوب و حرفه ای مشورت کنید. شک نکنید که تاثیر آن را در افزایش فروش و یا حتی افزایش تعداد مراجعین به فروشگاه خودتان خواهید دید.

لوگو چیست؟

لوگو بصورت یک نشانه گرافیکی می باشد که ممکن است به شکل سمبل، نوشته و یا ترکیبی از هر دو طراحی شود. در واقع اگر بخواهیم به شیوه ساده بگوییم لوگو، یکی از بخش‌های اساسی هر برند و هر طرح بازاریابی می باشد و می توان گفت که یکی از دیده شده ترین بخش‌های اساسی هر کسب و کار است.

لوگو ها می بایست بسیار گویا باشند. در صورتی لوگوی شما در ذهن مخاطب حک می شود که لوگوی شما ساده باشد و با اولین نگاه مخاطب؛ برند شما را به سرعت یادآوری کند. در نمونه های خارجی لوگوی برند نایکی اثر کارولین دیویدسون و در نمونه ایرانی لوگوی شرکت سایپا اثر مرتضی ممیز می توانند از ساده ترین و گویا ترین لوگوها باشند. لوگو نشان یکی از بهترین نوع لوگو ها است که می تواند بسیار به تاثیر گذاری برند شما در ذهن مخاطب کمک کند.

لوگو

از دیدگاه بازاریابی برای شناسایی یک برند، لوگو و نحوه طراحی لوگوی آن برند در کسب و کار بسیار مهم بوده و در واقع طراحی لوگو حرفه ای نقش موثری را در شناسایی آن برند، موفقیت برند شما و ماندگاری آن در ذهن مشتریان ایفا می کند. برای طراحی لوگو در اراک میتوان با شماره های پایین صفحه و شرکت پژواک ماهان در تماس باشین

لزوم داشتن لوگو

اهمیت لوگو بیشتر به این دلیل است که توسط آن نام برند را بشناسیم و توسط آن لوگو بتوانیم نام برند در ذهنمان تداعی شود، و این را هم در نظر می گیریم که یک محصول بدون لوگو قطعاً ناپدید می شود یعنی یک برند واقعی نمی تواند بدون لوگو باشد.

لوگو همانطور که اشاره شد نقش مهمی در شناسایی کسب وکارها دارند و حتی می تواند تمام تعهد برند به مشتریان را به نمایش بگذارد. بطور مثال شما زمانی که لوگوی برند پپسی یا نایک را می بینید تمام حسی که از این برندها دارید به شما منتقل می شود.

از موارد مورد اهمیت دیگر اینست که لوگوی حرفه ای می تواند در ایجاد تمایز بین دو برند در یک طبقه محصول با طراحی متفاوتش در رنگ و طراحی گرافیکی آن نقش داشته باشد.

طراحی لوگو در اراک

از طرفی یک طراحی لوگوی حرفه ای در اراک مزایای زیادی نیز دارد مثلاً شما با دیدن آن لوگو جرقه هایی در ذهنتان در مورد آن برند ایجاد می گردد که تداعی کننده کیفیت و کارایی آن برند خواهد بود، و این بدین معنی است که بدون یک لوگوی قوی نمی توانید هویت خود را به مشتریانتان اعلام نمایید، لوگوها نماد های قدرتمندی هستند که به راحتی می توانند در حافظه بمانند و برای یک کسب و کار، داشتن یک لوگو که دارای یک طراحی حرفه ای و قوی می باشد موجب بوجود آمدن حس اعتماد به مشتریان می شود و این باعث می شود که مشتریان بالقوه بیشتری جذب شما شوند.

برای طراحی لوگو برند خود حتماً نیاز به یک متخصص دارید که تیم بسیار حرفه‌ای شرکت بانی چاپ با سابقه بسیار طولانی و موفق در زمینه طراحی و گرافیک و چاپ می تواند در طراحی لوگو برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد.

اهمیت لوگو در کسب و کار

در اینجا با شرکت پژواک ماهان اراک بصورت خلاصه به اهمیت لوگو در کسب و کارها اشاره می شود:

لوگو دارای اطلاعات مهمی می باشد که هویت و فلسفه برند را نشان می دهد.

لوگو بصورت یک نماد بر روی محصولات، کارت ویزیت و وب سایت شما قرار می گیرد و این آرم بخشی از هویت شما می شود، و این آرم می تواند معرف شما به تمام مصرف کنندگان و مشتریان شما در سراسر دنیا باشد.

لوگو می تواند مشتریان جدید را به شما معرفی نماید.

ما در دنیایی با سلیقه های زیاد زندگی می کنیم و اگر لوگوی شما دارای جذابیت لازم باشد مردم به سمت آن کشیده می شوند در طراحی لوگو اگر فاکتورهای لازم رعایت گردد می تواند در جلب توجه مشتریان بالقوه برای کسب و کار شما موثر باشد.

موجب تشخیص برند شما در کسب و کارها می شود.

نمادهای خاصی هستند که در کسب و کارهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند بطور مثال در پیتزا فروشی ها لوگو های یک آشپز با سبیل و کلاه دیده شده است، یک لوگوی خوب نشان می‌دهد که شما چه کسی هستید و باعث جداسازی شما از رقبایتان می‌شود، برای داشتن یک لوگوی خوب باید جرات و انگیزه لازم را برای خود فراهم نمایید.

طراحی لوگو

وفاداری برند را آسان‌تر می‌کند.

بعضی مواقع پیش می آید که یک کسب و کار لوگوی خود را تغییر می دهد که این حتی ممکن است در مشتریان سابق آن برند ایجاد تنفر نماید زیرا آن مشتری به لوگوی قبلی عادت کرده است و با این تغییر ممکن است کمی احساس خیانت برند به خود را بکند.

حال ممکن است آن کسب و کار دنبال مشتریان جدید باشد بنابراین می بایست تلاش مضاعف در جلب دوباره اعتماد مشتریانش داشته باشد و با خدمات جدیدش مشتریان جدید را اضافه نماید.

اما چیزی که مهم می باشد لوگویی که در یک برند برای مشتریانش قابل تشخیص بوده و مشتریانش برای مدت زیادی در حال استفاده از آن برند هستند برای مشتریان احساس وفاداری ایجاد می کند، که این باعث بالارفتن احتمال خرید آن برند نسبت به رقبایش می شود.

قابل دسترسی بالای لوگو برای بسیاری از افراد در مکان‌های مختلف

قرار دادن لوگو در بازاریابی، بسته بندی، رسانه های اجتماعی، وب سایت، محصولات و غیره راه تبلیغاتی برند شما و پیغامی از سوی برند شما است که در زمینه تبلیغات و بازاریابی شما بسیار می تواند تاثیرگذار باشد.

در اینجا بصورت مختصر اهمیت برند در کسب و کارها توضیح داده شد و در مقالات بعدی نکات کلیدی در طراحی لوگو را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

جهت مشاهده، خرید و سفارش چاپ کاتالوگ کلیک نمایید.

جهت مشاهده، خرید و سفارش طراحی فولدر و ساک دستی کلیک نمایید.

جهت مشاهده، خرید و سفارش طراحی انواع استند کلیک نمایید.

مزایای ایونت مارکتینگ برای کسب و کارها

بازاریابی رویداد برای کسب و کارها مفید است و باعث موفقیت آن‌ها می‌شود. اما چرا شما باید روی این استراتژی تمرکز کنید و اصلا چرا باید این روش بازاریابی را حتما استفاده کنید؟

در این مقاله از برگزاری ایونت در اراک و اجرای آن با شرکت پژواک ماهان خواهیم گفت :

  1. ایجاد مشتریان بالقوه و فروش
    50 درصد بازاریابان معتقدند که اولین دلیل سرمایه‌گذاری روی ایونت مارکتینگ ایجاد مشتریان بالقوه و فروش است. 79 درصد بازاریابان آمریکایی از این شیوه برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان خریدار استفاده می‌کنند چرا که معمولا مشتریان بالقوه در حین برگزاری رویدادها خریدشان را انجام می‌دهند.
  2. ایجاد تعامل با همه مشتریان
    اکثر کسب و کارهای امروزی هیچ‌گاه مشتریان خود را از نزدیک نمی‌بینند، همین‌جاست که ایونت مارکتینک خود را نشان می‌دهد. بیش از نیمی از بازاریاب‌ها معتقدند که رویدادها بسیار برای ایجاد تعامل با مشتریان موثر و مفید هستند.
  3. ایجاد آگاهی‌بخشی از برند
    در هنگام برگزاری یک رویداد به کمک شرکت پژواک ماهان در اراک  می‌توانید با افراد به صورت رو در رو ملاقات داشته باشید و چهره بهتری از برندتان را به آن‌ها نشان دهید. در همین حین مخاطبان نیز با صحبت کردن درباره آن رویداد و برگزاری رویداد در اراک  باعث افزایش آگاهی‌بخشی درباره برند شما می‌شوند.
  4. ترویج آموزش در صنعت و محصول
    درست است که انواع رویدادهایی که در آن شرکت می‌کنید یا برگزار می‌کنید مهم است اما نباید از مباحث آموزشی هر رویداد هم غفلت کنید. این‌که هر رویداد تا چه حد آموزشی باشد نیز در موفقیت آن رویداد سهم مهمی دارد. اگر در رویدادها به مسائل آموزشی بیشتر توجه کنید و تبلیغ محصول یا خدمت را در کنار آموزش داشته باشید درصد موفقیتتان بسیار زیادتر خواهد بود. شما با کمک شرکت پژواک ماهان اراک میتوانید یک رویداد خوب و ایونت عالی در اراک برگزار کنین .

بازاریابی رویداد برای چه کسانی مناسب است؟

تا زمانی که یک کسب و کار بتواند مشتریان و مخاطبان خود را بیابد، آن‌ها را دنبال کند و البته محصولی برای ارائه و فروش داشته باشد، می‌تواند از از این شیوه از بازاریابی بهره‌مند شود. اگر فروشنده محصولات ورزشی باشید می‌توانید با برگزاری رویدادی، محصولات ورزشی خود را بازاریابی کنید. اما اگر شرکتی هستید که نمی‌توانید نمونه‌هایتان را در رویدادها عرضه کنید چطور می‌خواهید یک رویداد برگزار کنید؟
بسیار ساده است: با کمی خلاقیت!
فرض کنید شرکت دارویی هستید و محصولات دارویی تولید می‌کنید. قطعا نمی‌توانید محصولاتتان را به مخاطبان بدون تجویز پزشک ارائه کنید. اما راه دیگری هم هست. اگر مثلا داروی ضد فشار خون تولید کرده‌اید می‌توانید بخشی از برنامه رویداد را به دادن مشاوره رایگان فشار خون اختصاص دهید و از مخاطبان رایگان فشار خون بگیرید. به این شکل هم محصولتان را تبلیغ کرده‌اید و هم در خاطر مشتری می‌مانید.


با مـا در تمـاس باشید

شرکت پژواک مـاهان با بهره گیری از متخصصان خود آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما مشتریان گرامی میباشد.

کجا هستیم ؟

اراک، خیابان هپکو ، میدان الزهرا ، ابتدا خیابان بیات. تهران، خیابان ولیعصر، کوچه خاکزاد ساختمان پارک وی، واحد 35

اطلاعات تماس

دفتر مرکزی :
08633680736
08633685648
08633685483
دفتر تهران:02188171612
پلتفرم های ارتباطی :09307858964

پست الکترونیک

taranom.mahan@gmail.com
pejvak.mahan@gmail.com
info@pejvak-co.ir