اهمیت هدایای تبلیغاتی و تاثیر آن بر کسب و کار شما

اهمیت هدایای تبلیغاتی و تاثیر آن بر کسب و کار شما

امروزه استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی برای توسعه کسب‌و‌کار، به یکی از عوامل غیر قابل چشم پوشی تبدیل شده است. در این راستا هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها، نقش پر رنگی در توسعه برند و تجارت ایفا می‌کند. این شیوه تبلیغاتی منحصر به فرد، با ایجاد حسی نیک در مخاطب، برند شما را به شکلی هرچه خوشایندتر به مشتریان معرفی خواهد کرد.

آگاهی به هزینه‌بر بودن تبلیغات بر کسی پوشیده نیست، اما این میزان هزینه در هر روش متفاوت خواهد بود. هدایای تبلیغاتی از سایر گزینه‌ها هزینه کمتری خواهد داشت و علاوه بر آن با تاثیر بیشتر ارزش خود را دوبرابر می‌کند. همچنین ماندگاری به نسبت بالاتر این شیوه بازاریابی، شانس معرفی برند به افراد بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. حتی با این کار، هدایا می‌توانند جایگزین مناسب‌تری برای کارت ویزیت باشند، که بسیار مقرون به صرفه و ماندگارتر نیز خواهند بود.

همچنین هدایای تبلیغاتی باعث ایجاد وفاداری در مشتریان می شوند. در واقع با دادن هدیه، خاطره‌ای خوش در ذهن مشتری و مخاطب ایجاد می‌شود و این حس نیک، باعث تضمین نسبی وفاداری مشتریان  می‌شود. این اتفاق حتی برای هدایای ارزان قیمت هم صدق می‌کند و الزامی نیست که با هدایای تبلیغاتی خاص به این اطمینان دست پیدا کرد.

یک خودکار تبلیغاتی و یا یک ست هدیه چرم، به خوبی می‌تواند به دل مشتریان بنشیند. در حالی که حتی برخی از انواع دیگر تبلیغات گاهی باعث آزردگی خاطر خواهند شد. چنانچه برای بار اول قصد دارید که از هدیه تبلیغاتی بهره ببرید، بهتر است که کمی با مفهوم آن بیشتر آشنا شوید.

هدایای تبلیغاتی و انواع آن

بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌ها محصولاتی را به مشتریان یا همکاران خود تحت عنوان هدیه تقدیم می‌کنند. در طی این کار معرفی و آشنایی بیشتر با برند از طریق این محصولات انجام می‌گیرد. گاهی این هدایا از محصولات خود شرکت است و گاهی با سفارشی‌کردن کالایی دیگر آن را برای این‌کار آماده می‌سازند. سفارشی‌سازی کالا برای تبدیل آن به هدیه تبلیغاتی، از طریق گوناگونی انجام می‌پذیرد ولی به طور متداول از طریق چاپ لوگو، عبارت تبلیغاتی و یا یک طرح مناسب به روی کالا صورت می‌پذیرد. چگونگی انتخاب و آماده‌سازی هدیه، به مواردی همچون مخاطب مورد نظر (جنسیت، جایگاه اجتماعی، سلایق و عقاید)، مناسبت زمانی، دلیل هدیه دادن و نوع کسب‌و‌کار هدیه‌دهنده ارتباط مستقیمی دارد. پس از آن در نظر داشتن ویژگی‌هایی همچون خلاقیت، شیک بودن، کاربرد و … تفاوت را در میان هدایای تبلیغاتی رقم خواهد زد. این دست هدایا در سمینار، جشنواره‌، نمایشگاه و یا به صورت مشخص و برای یک شخص خاص، به کار می‌روند و از این بابت محدودیتی ندارند. انواع لوازم نوشتاری همچون خودکار و خودنویس، ظروف تبلیغاتی مثل ماگ و لیوان، صنایع دستی و جعبه پذیرایی، کالای دیجیتال، کالای چرم، ست‌های مدیریتی و اداری، ساعت، بگ‌ و‌ ساک‌ از هدایای تبلیغاتی پر استفاده و محبوب به شمار می‌روند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر بازاریابی و فروش

طبق نتایج نظرسنجی PPAIانجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی، 83% از مردم رغبت بیشتری برای استفاده از خدمات شرکتی که هدایای تبلیغاتی از آنها دریافت کرده باشند، دارند. بنابراین، در اسرع وقت لیستی از همه شرکای تجاری خود بنویسید و بودجه‌ای را برای فعالیتهای تبلیغاتی تعیین کنید. سپس، هدیه تبلیغاتی مد نظرتان را بررسی و تعیین کنید و بیشتر از این وقت را هدر ندهید.

هدایای سازمانی

یک مدیر هوشمند که به دنبال بهبود کیفیت و توسعه کسب و کار خود می باشد، می توانند با شناسایی نیازمندی ها و ویژگی های کارمندان خود محرکی انگیزشی و صمیمی مانند هدایای سازمانی یا هدایای شرکتی را به کار بگیرد و بدین وسیله پیوندی ناگسستنی میان خود و کارمندان مجموعه ایجاد نماید. هدایای سازمانی می تواند برای کارمندان نشانی از میزان ارزش و اعتباری باشد که شما به عنوان مدیر مجموعه برایشان قائل هستید. بنابراین باید در انتخاب این هدایا نهایت دقت و ظرافت و هوشمندی را به کار بگیرید تا بتوانید احساس خوشبختی و  قدرشناسیتان را نسبت به پرسنل خود ابراز نمایید.

تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین راه‌های ارتباطی شما و مخاطبان کسب و کارتان می‌باشند. چرا که نه تنها هدایا سرشار از مهر و پیام‌های محبت آمیز هستند و دل مخاطب را میربایند، بلکه به او اثبات میکنند شما چقدر برایش ارزش و اهمیت قائل هستید.

این نکته را نیز که هدایای تبلیغاتی بهترین روش برای بازگو کردن داستان و رسالت برند شما برای مخاطب است را نباید نادیده گرفت. هدایا به شیواترین و زیباترین شکل به مخاطب از شما خواهند گفت و تصویری بسیار شفاف و واضح و فراموش ناشدنی از شما در ذهن آنها شکل خواهند داد.

خلق یک رابطه مستمر و صمیمانه همراه با انتقال احساس اعتماد و دلگرمی نسبت به شما و کسب و کارتان از مهم‌ترین دستاوردهای هدایا تبلیغاتی می‌باشند. شما اگر نتوانید با صرف هزینه چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ زمان و دقت و انرژی، به این مهم دست یابید استراتژی هدایای تبلیغاتی شما با شکست مواجه خواهد شد.

پس بسیار ضروری و مهم است که در چگونگی آماده سازی هر چه بهتر آنها دقت و وسواس کافی به خرج دهید. چه در انتخاب نوع هدیه و کیفیت و کاربردی بودن آن برای مخاطب و چه در طراحی بسته‌بندی زیبا و شکیل.

همیشه به یاد داشته باشید که آنچه مخاطب در نگاه اول پس از دریافت هدایای تبلیغاتی با آن مواجه میشود و بر روی او تاثیر خواهد گذاشت ظاهر و بسته بندی هدایای تبلیغاتی شماست. به همین خاطر این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد که شما چطور و چگونه و با چه کیفیتی هدایا را تقدیم مخاطبان خود کنید. یک هدیه تبلیغاتی اثربخش و تاثیرگذار از همان لحظه نخست بر دل مخاطب خواهد نشست و احساستی خوشایند را در آنها جاری خواهد ساخت.

بسته بندی هدایای تبلیغاتی درست آن وجه تمایزی میتواند باشد که هدایای شما را نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی متفاوت جلوه خواهد داد. هر چه قدر ایده‌های خلاقانه‌تر همراه با نوآوری‌های بیشتری را در این مورد به کار بگیرید برند شما در ذهن مخاطب بسیار متفاوت‌تر و اثربخش‌تر ثبت خواهد شد.

در بسته بندی هدایای تبلیغاتی ابعاد و جوانب بسیاری را باید مدنظر قرار دهیم که هر کدام به تنهایی میتواند به گونه‌ای متفاوت در ذهنیت مخاطب نسبت به شما و کسب و کارتان تاثیر بگذارد.

طراحی و رنگ‌بندی بسته بندی‌ها:

از نکات بسیار مهم و تاثیرگذاری ست که ذهن مخاطب را نسبت به شما و برندتان آشناتر خواهد ساخت. چنانچه شما برای بسته‌بندی هدایا از رنگ‌ها و طرحی که مرتبط با برند و نام تجاری شماست استفاده کنید این موضوع باعث خواهد شد که ذهن او آنقدر با هویت شما خو بگیرد که در هر کجای دیگر هم با این طرح و رنگ‌ها مواجه شود شما را بشناسد و به یادتان بیفتد. یعنی شما توانسته‌اید تمامی ویژگی‌های ظاهری و نمادهای بصری خود را در ذهن مخاطب بسیار محکم و به یاد ماندنی تثبیت کنید. و این موفقیتی بزرگ برای شما خواهد بود.

کیفیت و استحکام بسته بندی:

گاه ممکن است که شما مجبور به ارسال هدایای خود به شهرهای دور و نزدیک باشید. بسته بندی هدایای شما باید آنقدر محکم و نفوذ ناپذیر باشد که هدیه در کمال صحت و سلامت به دست مخاطب شما برسد.

بسته هدایایی که پس از گذشتن از شهرهای بسیاری در حین حمل و نقل دچار له شدگی و پارگی شده باشند برای مخاطب جلوه خوبی نخواهند داشت و او در لحظه اول احساسات ناخوشایندی را تجربه خواهد کرد. همچنین این امکان وجود دارد که در حین حمل و تکان‌های جاده‌ای، خود هدایا نیز آسیب ببینند که بسیار برای مخاطب ناراحت کننده و نامطلوب میباشد.

البته این نکته فقط برای مخاطبین شهرهای دیگر شما صدق نمیکند. بسته بندی هدایا باید به گونه‌ای طراحی شوند که با هر فاصله و هر مسافتی، مخاطب هدایا را کامل و بی‌نقص دریافت کند.

پس بسیار هوشمندانه و مدبرانه میباشد که با توجه به مقصد هدایا، بسته بندی‌های متناسبی را طراحی نمایید تا اگر مخاطب شما کیلومترها دورتر از شما هدیه را دریافت کرد، شگفت زده شود از این همه دقت و وسواسی که برای آنها و حال خوب آنها به خرج داده‌اید.

زیبایی و چشم نوازی بسته بندی هدایای تبلیغاتی:

به محض اینکه مخاطب شما جهت دریافت هدیه‌ای سرشار از مهر از سوی شما غافلگیر میشود آنچه او را به وجد خواهد آورد زیبایی و شکیل بودن بسته بندی و ظاهر هدیه میباشد. پس بسیار شایسته است که در این مورد وسواس و خلاقیت کافی به خرج دهید تا از همان لحظه نخست احساسات دلنشین و دلچسبی را در جان و دل مخاطب به وجود آورید.

متناسب بودن بسته بندی با هدیه تبلیغاتی:

این امر بسیار مهم میباشد که شما در تهیه بسته بندی هدایا به نوع هدیه‌ای که قصد اهدای آن را دارید توجه کافی داشته باشید. اهدای یک ست دیجیتال حرفه‌ای و یا هدایای نفیس صنایع دستی در یک ساک پارچه‌ای اصلا وجهه خوبی به وجود نخواهد آورد.

همچنین از نظر حجم و ابعاد نیز این نکته باید مورد توجه قرار گیرد. شما نباید یک خودنویس زیبا و خوش دست را درون یک بسته بندی بزرگ و غیرمتناسب قرار دهید.

همچنین در مورد هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی برای مخاطب به دلیل بازدید از غرفه‌های متعدد، بسیار راحت‌تر خواهد بود اگر از بگ‌های شکیل و زیبا و یا ساک‌های پارچه‌ای که به زیبایی در طرح و رنگ‌های شایسته تهیه شده‌اند برای اهدای هدایای خود استفاده نمایید. البته کیفیت و استحکام و زیبایی همیشه باید لحاظ شود.

استفاده از کیسه‌های پلاستیکی به دلیل بالا رفتن سطح آگاهی و دانش مخاطبان شما در ارتباط با مشکلات زیست محیطی حاصل از این مواد، اصلا توصیه نمیشود. چرا که علاوه بر آنکه شما به عنوان یک کسب و کار حرفه‌ای نه تنها مسئولیت اجتماعی خود را به جا نیاورده‌اید، در چشمان مخاطب هم برندی بی‌ملاحظه و بی‌تدبیر قلمداد خواهید شد.

هیچ گاه از یاد نبرید که اولین احساسی که پس از دریافت هدیه تبلیغاتی، مخاطب شما دریافت خواهد کرد از راه چشمان او خواهد بود و این احساس سیگنال و پیامی را به مخاطب شما انتقال خواهد داد که چقدر برای او و جایگاه او اهمیت و ارزش قائل هستید.

هدایای تبلیغاتی تاثیر گذارند زیرا…

همه شرکت‌ها تمایل دارند که نام تجاری‌شان دائما در معرض دید مصرف‌کنندگان و مشتریان باشد. از این سو مشاغلی که از اقلام تبلیغاتی به عنوان استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند؛ به دنبال این هستند که برندشان برای مدت طولانی‌تری در ذهن مشتریان بماند. فراموش نکنید که محصول واقعی شرکت و پیام مربوط به کالای تبلیغاتی، توسط یک واسطه کوچک در ذهن مشتریان حک می‌شود. به کارگیری هدایای تبلیغاتی، راهی مطمئن برای افزایش آگاهی مشتریان بالفعل از برند شماست. همچنین استفاده از هدایای تبلیغاتی باعث افزایش فروش نیز می‌شود. زیرا اصولا استفاده از این روش بازاریابی باعث می‌شود مصرف‌کنندگان، به محض اینکه احساس نیاز به خرید کنند؛ با شما تماس بگیرند. وقتی آنها نام شما را روی کالایی بی‌نظیر و مفید می‌بینند؛ بیشتر از شرکتی که از محصولات تبلیغاتی استفاده نمی‌کند در ذهنشان می‌مانید و بی دلیل نیست که برای رفع نیاز خود به شما مراجعه کنند.

همه مشتریان دریافت کالاهای مفید و رایگان را دوست دارند. از این رو گروه دریافت‌کننده هدیه تبلیغاتی، پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی مفید، احساسات مثبت‌تری نسبت به برند شما در مقایسه با محصول سایر شرکت‌ها دارد. قدرت تبلیغات هدایای تبلیغاتی فقط به تاثیر آنی و گذرای مشتریانی که آن را دریافت می‌کنند محدود نمی‌شود. هر بار که مصرف‌کننده از هدایا تبلیغاتی استفاده می‌کند؛ در معرض تبلیغات جدیدی از سوی برند شما قرار می‌گیرد.

چرا هدایای تبلیغاتی مهم هستند؟

مهم‌ترین هدفی که هدایای تبلیغاتی دارند این است که تجارت شما را از رقبا جدا می‌کنند. اگر رقابتی وجود نداشته باشد؛ قطعا در هیچ دسته شغلی نیازی به اجرای تبلیغات نخواهد بود. بنابراین امروزه با توجه به روش‌های متفاوت و پرهزینه تبلیغات و بازاریابی، باید برای پیشرو بودن، بیش از رقبای خود از استراتژی‌های تاثیرگذار بر روی مشتری استفاده کنید. به این ترتیب اگر روزی شرکتی تاسیس شود که همان محصول یا خدمات شما را عرضه کند؛ فقط در صورت تبلیغات ویژه می‌تواند مشتریان را از شما بروباید.

تأثیر محصولات تبلیغاتی بر بازار هدف

مشاغل به محصولات تبلیغاتی به عنوان وسیله‌ای مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان بالقوه خود نیاز دارند. این یک روش بازاریابی کم هزینه برای جلب مشتری است. حتی برخی برندهای معتبر جهانی نیز به این استراتژی بازاریابی متوسل می‌شوند. برای مشاغل کوچک مانند استارتاپ‌ها، محصولات تبلیغاتی به کاهش بودجه بازاریابی‌تان کمک کرده و همچنین سبب جلب توجه مشتریان می‌شود.

چه زمانی آنها را توزیع کنیم

این به کسب و کار شما بستگی دارد، در صورتی که به دنبال جلب توجه یک مشتری هستید.

در این صورت ارسال یک هدیه رایگان (به صورت یک هدیه تبلیغاتی) ایده ای عالی است، زیرا این هدیه، کسب و کار و برند شما را بیشتر در یاد و خاطر آنها نگه می دارد.

از دیگر زمان هایی که می توان محصولات تبلیغاتی را توزیع کرد نمایشگاه های تجاری هستند. هدایای رایگان در اینگونه از مناسبت ها باعث جلب توجه افراد به غرفه شما شده و آنها را به سمت شما هدایت خواهند کرد.

مطمئن باشید مردم در جلوی غرفه شما صف خواهند کشید و تا مدت ها از نام تجاری شما یاد خواهند کرد.

مقرون به صرفه باشند

انواع مختلفی از محصولات را می توانید برای تبلیغات برند خود سفارش دهید.

برای کسب و کارهای کوچک از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده کنید با ین کار در صورتی که نتیجه مورد نظر را نگرفتید می توانید از محصولی دیگر در کمپین تبلیغاتی بعدی خود استفاده کنید.

با استفاده از آیتم های تبلیغاتی ارزان می توانید در کمپین تبلیغاتی خود از موارد مختلفی استفاده کنید.

البته این نکته را هم باید در نظر بگیرید که از اقلامی استفاده کنید که در عین حال که ارزان می باشند ولی از جنس مرغوب باشند تا دوام کافی و کارکرد مناسب را داشته باشند. اگر از محصولاتی استفاده کنید که بی کیفیت باشند در مدت کوتاهی به گوشه ای پرتاب شده و نام برند شما از یادها می رود.

بنابراین عجله نکنید، آپشن های مختلف را بررسی و محصول درست را پیدا کنید.

آیا هدایای تبلیغاتی واقعا تجارت شما را تقویت می‌کنند؟

مخاطبان اصلی هر کسب و کاری، مردم هستند. به همین خاطر، برای توسعه‌ی یک شرکت، ابتدا باید رضایت و توجه مردم را جلب نمود. این کاری است که یک رویکرد تبلیغاتی موثر می‌تواند برای شما انجام دهد. شما با استفاده از تبلیغات می‌توانید توجه مخاطبان را به خود جلب نموده و جنبه‌های مختلف کالا یا خدمات خود را به نحوی معرفی نمایید که مردم به آن جذب شوند.

یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی که در سال های اخیر همواره مورد توجه کسب‌وکارها بوده است، استفاده از هدایای تبلیغاتی مناسب می‌باشد. چرا که، مردم همواره دریافت یک کالای سودمند و رایگان را دوست دارند و همین محبوبیت هدایای تبلیغاتی در میان مردم، عاملی است که باعث افزایش احتمال موفقیت این روش می‌شود.

شاید در ظاهر، اهدای هدایای تبلیغاتی، فعالیت چندان تاثیرگذار و بزرگی به نظر نرسد. اما در حقیقت، این روش را باید یکی از روش‌های خلاق و اصیل در برندسازی دانست. زمانی که شما یک هدیه را که ممکن است از محصولات معمول تبلیغاتی و یا کالایی منحصر به فرد باشد، به مشتریان خود اهدا می‌کنید، با این کار، به نوعی به آن‌ها اثبات می‌نمایید که برایشان ارزش قائل بوده و در کار خود جدی و حرفه ای هستید.

علاوه بر این، توزیع هدایای تبلیغاتی باعث می‌شود که مردم با نوع فعالیت و نام برند شما آشنا شوند. از همین رو می توان این کار را نوعی رویکرد برندسازی موفق با یک استراتژی سنتی دانست که متناسب با بودجه‌ی شما قابلیت اجرا در شرایط مختلف را دارد. اگر این کار به درستی انجام شود، این هدایا می‌توانند زمینه‌ساز جذب مشتریان جدید و در عین حال جلب رضایت مشتریان قدیمی شوند.

دیده شدن شرکت و برند تجاری شما

زمانی که در جشن‌ها، مناسبت‌های مهم و یا در هر زمان خاص دیگر مانند سالگرد تاسیس شرکتتان، کالاهایی رایگان را به عنوان هدایای تبلیغاتی، به مردم اعطا می‌کنید، توجه آن‌ها به سمت برند شما جلب می‌شود. مداومت در معطوف کردن توجه مخاطب به برند، ویژگی برجسته و بسیار پر اهمیت هدایای تبلیغاتی است. چرا که مخاطبان معمولا از این هدایا به صورت مداوم و طولانی مدت استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث خواهد شد که نام برند شما همواره در معرض دید آن‌ها باشد.

همچنین با دیده شدن آرم و لوگوی اختصاصی کسب و کار شما توسط سایر افراد جامعه، آگاهی از برند شما افزایش خواهد یافت. تمامی این موارد موجب توسعه‌ی هرچه بهتر برند شما و افزایش طیف مخاطبانتان خواهد شد.

قدرت بالا و ماندگار در بازاریابی

بسیاری از صاحبان مشاغل و فعالان کسب و کار بر این باورند که اهدای انواع هدایای مناسبتی و تبلیغاتی، نوعی پس‌انداز پول و سرمایه برای کسب و کار آن‌ها است، چراکه این روش، یک راه فوق العاده مقرون به صرفه و همچنین ماندگار برای انجام یک تبلیغات موفق است.

با وجود آن که اغلب این کالاها برای چندین سال نگهداری و مجددا استفاده می‌شوند، هزینه‌ای که برای تهیه و توزیع آن‌ها  باید بپردازید، در مقایسه با استراتژی‌های گران قیمت تبلیغات دیجیتال یا برخی روش‌های مشابه، بسیار ناچیز است. علاوه بر آن، بازاریابی و برندسازی با این روش، می‌تواند به ایجاد یک درک و احساس مثبت در مخاطبان شما بیانجامد.

تفهیم کیفیت، خلاقیت، و اعتماد به مشتریان

انتخاب یک هدیه مناسب، به سبب تاثیری که بر افراد می‌گذارد، در حصول نتیجه نهایی بسیار حائز اهمیت است. با انتخاب کالاهای خلاقانه و در عین حال باکیفیت، می‌توانید نوعی حس اعتماد نسبت به برند تجاری خود را در مخاطبان ایجاد نمایید. این موضوع که مردم پس از تجربه‌ی خرید از شما یا استفاده از خدماتی که ارائه می‌دهید، مورد قدردانی قرار گرفته و با ارزشی که برایشان قائل شده‌اید‌ روبرو می‌شوند، از دیگر موارد اهمیت هدایای تبلیغاتی است.

بهتر است از کارهای خاص و متمایز برای معرفی خود استفاده کنید. برای مثال، استفاده از کالاهای منحصر به فرد هنری و پرکاربرد، می‌تواند گزینه مناسبی برای قدم گذاشتن در این راه باشد. این هدایا به شما کمک خواهند کرد تا به مشتریان خود یادآوری کنید که شرکت شما با توجه به جزئیات و اصول، کیفیت بالایی از خدمات را ارائه می‌دهد.

هدف‌گذاری بر روی مخاطب

اغلب روش‌های نوین و قدیمی تبلیغات، عموم افراد جامعه را بدون توجه به مخاطبان هدف، به سمت برند هدایت می‌کنند. این در حالی است که معمولا هر شرکت مخاطبان هدف مشخصی داشته و محصولاتی را برای قشر خاصی از افراد جامعه، برای مثال بانوان، دانش آموزان و یا دانشجویان، تولید می‌نماید. اهمیت هدایای تبلیغاتی در این شرایط بیشتر نمایان می‌شود. چرا که استفاده از این روش تبلیغاتی موجب هدف‌گذاری دقیق و مشخص بر روی مخاطبان خاص یک کسب و کار می‌شود و بدین صورت هزینه‌ها را کاهش داده و بازدهی تبلیغات را افزایش می‌دهد.

سخن آخر

استفاده از هدایای تبلیغاتی اگر هوشمندانه و با استراتژی درست انجام بگیرد، می‌تواند مزایای بسیاری را متوجه کسب و کار و برند شما نماید. انتخاب هدایا و مخاطبان هدف دو موضوع مهمی هستند که باید همواره مورد توجه قرار بگیرند. هدایا باید به نحوی انتخاب شوند که اولا تهیه آن‌ها برای شما مقرون به صرفه بوده و ثانیا دریافت آن‌ها توسط مخاطبان تبلیغات، موجب خشنودی و رضایت آن‌ها شود و بتوانند برای مدت طولانی از این هدیه بهره‌ ببرند.

شما می‌توانید متناسب با حوزه‌ی فعالیت خود، هدایای تبلیغاتی مناسبی را که تدارک دیده‌ و به دست مشتریان واقعی خود برسانید. از همین رو، تمامی انرژی و هزینه‌ی صرف شده، به‌طور هدفمندی به سمت خریداران واقعی سوق داده خواهد شد. این کار اگر به درستی انجام شود، علاوه بر برندسازی در سطح جامعه هدف، تعداد مشتریان و در نتیجه سود شما را نیز افزایش خواهد داد، همچنین موجب کسب رضایت مشتریان فعلی شده و آن‌ها را به داشتن ارتباطی مستمر با کسب و کار شما ترغیب خواهد کرد.

برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب مجموعه پژواک ماهان در خدمت شماست . همین الان برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرین .

09307858964

08633675135


با مـا در تمـاس باشید

شرکت پژواک مـاهان با بهره گیری از متخصصان خود آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما مشتریان گرامی میباشد.

کجا هستیم ؟

اراک، خیابان هپکو ، میدان الزهرا ، ابتدا خیابان بیات. تهران، خیابان ولیعصر، کوچه خاکزاد ساختمان پارک وی، واحد 35

اطلاعات تماس

دفتر مرکزی :
08633680736
08633685648
08633685483
دفتر تهران:02188171612
پلتفرم های ارتباطی :09307858964

پست الکترونیک

taranom.mahan@gmail.com
pejvak.mahan@gmail.com
info@pejvak-co.ir