تیزر تبلیغاتی (راهی برای بهتر دیده شدن )

تیزر تبلیغاتی (راهی برای بهتر دیده شدن )

امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شوند. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند مرحله معرفی و یا رشد از چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی نماید. در میان انواع تبلیغات ( رسانه ای، محیطی، چاپی و … ) کماکان تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند.  ما سعی کردیم در این مقاله چند نمونه از تیزر های تبلیغاتی مجموعه پژواک جاویدان ماهان را برای شما به نمایش بگذاریم .

انواع تیزر تبلیغاتی

در حال حاضر چند مدل تیزر در تلویزیون وجود دارد :

تیزرهای انیمیشن

تیزرهای رئال

تیزرهای رئال انیمیشن

تیزرهای انیمیشن

همانطور که گفته شد از زمان پیدایش کامپیوتر، نرم افزارهای کامپیوتری و انیمیشن ساز ساخته شده که میتوان گفت برای گروه سنی خاصی خیلی لازم و ضروری است و بسیار موثر. بطور مثال برای سنین کودک و نوجوان که به این گروه سنی مربوط میباشد خیلی موثر خواهد بود.

تیزرهای رئال

تیزرهای تلویزیونی رئال که به صورت یک تبلیغ تلویزیونی و واقعی هستند و به معرفی محصول به صورت حقیقی با همه اشکال و نوع واقعی محصول ساخته میشوند که به گروه سنی عام مربوط میباشد و تمام اقشار مردم را مورد مخاطب قرار میدهد.مجموعه پژواک ماهان تجربه و رضایت کافی از مشتریان خود در ساخت تیزر های رئال را تا به الان دارا بوده .

تیزرهای رئال انیمیشن

تیزرهایی که تلفیقی از واقعیت و انیمیشن میباشد که هم از انیمیشن استفاده شده و هم از یک موضوع واقعی.

چرا باید از تیزرهای تبلیغاتی در اپلیکیشن ها استفاده کنیم؟

ساخت تیزر تبلیغاتی شرح مختصر و مفیدی از اپلیکیشن را در اختیار قرار میدهد!

اگر بخواهید کاربران، هدف اپلیکیشن شما را به خوبی درک کنند، ساخت تیزر تبلیغاتی تبلیغاتی تنها در عرض چند ثانیه این کار را برای شما انجام خواهد داد. کاربران بالقوه مشتاقند تا به جای خواندن متن و توضیحات طولانی، با تماشای ویدیو به کشف امکانات آن بپردازند.

در شرایطی که اپلیکیشن ارائه دهنده تجربه ای جالب و هیجان انگیز باشد که شرح آن با اسکرین شات ها دشوار است، ساخت تیزر تبلیغاتی گزینه مناسب تر و کارآمدتری به نظر میرسد. کلیپ کوتاه روش خوب و مناسبی برای جذب کاربران به جو ایجاد شده توسط اپلیکیشن میباشد. علاوه بر این میتوانید ویدیو را در صفحه فرود اپلیکیشن نیز آپلود کنید.

از این بابت که توانسته اید کاربران را با ویدیوی خود تحت تاثیر قرار داده و آنها را برای دانلود اپلیکیشن متقاعد کنید مطمئن شوید.

ساخت تیزر تبلیغاتی یک اولویت و امتیاز نسبت به سایر اپلیکیشن ها میباشد!

اگر شما جای مشتری بودید کدامیک از این گزینه ها را انتخاب میکردید؟ اپلیکیشنی که یک ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی دارد و اپلیکیشن مشابهی که فاقد ساخت تیزر تبلیغاتی است؟

ساخت تیزر تبلیغاتی یک مزیت رقابتی را نسبت به رقبا در اختیار شما قرار میدهد و به کاربران نشان میدهد که زمانی را صرف کرده اید تا اپلیکیشن را به شکل جذاب تر و تاثیرگذارتری به آنها نمایش دهید. میخواهید یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید، درست است؟! حتما مارو دنبال کنین و از تخفیف های ساخت تیزر پژواک ماهان استفاده کنین .

تیزر تبلیغاتی بیشتر از متن دیده میشود

ویدیو روش بسیار تاثیرگذاری برای تبلیغ اپلیکیشن محسوب میشود و آمار و ارقام متعددی این موضوع را به اثبات میرسانند. علاوه بر این، ویدیو کانال بسیار خوبی برای جذب گروه های خاص از کاربران میباشد.

نحوه کار با اپلیکیشن را به کاربران می آموزد

ساخت تیزر تبلیغاتی یک الزام برای اپلیکیشن های پیچیده است و با استفاده از آن میتوانید به کاربران توضیح دهید که اپلیکیشن چه کمکی در انجام امور موردنظر میکند. این موضوع برای بازی ها و نمایش کاراکترها و لول های بازی نیز کاملا صدق میکند. ساخت ویدیوهای آموزشی کوتاه که نحوه کار با اپلیکیشن و انجام برخی عملیات را نشان میدهد، اپلیکیشن را قابل درک تر کرده و بدین ترتیب کاربران میتوانند به شیوه بهتری با اپلیکیشن کار کنند.

تیزر تبلیغاتی به سادگی قابل اشتراک گذاری است

در صورتی که یک ساخت تیزر تبلیغاتی بامزه و سرگرم کننده بسازید، هیچ چیز مانع کاربران برای اشتراک گذاری آن با آشنایان نخواهد شد. وقتی پیشنهاد از طرف دوستان باشد، کاربران بدون دانستن این موضوع که ساخت تیزر تبلیغاتی، اپلیکیشنی را به نمایش میگذارد که ممکن است برای آنها نیز کاربردی باشد، ویدیو را تماشا خواهند کرد.

بدین ترتیب ویدیو به صورت ویروسی همه جا منتشر میشود و به مخاطبین بیشتری دست خواهد یافت و موفق تر از سایر متدهای تبلیغاتی عمل خواهد کرد.

میتوانید از تیزر تبلیغاتی در یوتیوب و سایر پلتفرم های اجتماعی استفاده کنید

یوتیوب پلتفرمی است که افراد علاقمند به موضوعات خاص را جذب میکند. گزینه های مختلفی از تبلیغات یوتیوب گرفته تا بازاریابی نفوذی وجود دارند و حتی میتوانید کانال اختصاصی خود را در یوتیوب بسازید. بدین ترتیب فرصت بزرگ تری جهت افزایش میزان کشف اپلیکیشن در اختیار شما قرار میگیرد.

Vimeo و سایر پلتفرم های ویدیویی نیز مانند یوتیوب مزیت های مشابهی را ارائه میدهند. علاوه بر این، یک ویدیو خلاقانه در هر نوع شبکه اجتماعی قابل استفاده خواهد بود. اسنپ چت ابزار جدیدی در اختیار قرار داده که Snap Publisher نام دارد و با استفاده از آن میتوانید هر نوع ویدیوی افقی را به حالت عمودی تبدیل کنید. به طور کلی میتوان گفت که راهکارهای بیشماری برای اشتراک گذاری ویدیو در اینترنت وجود دارند.

به آگاهی برند کمک میکند

یکی از بهترین روش ها برای ساخت ساخت تیزر تبلیغاتی موثر، افزودن لوگو یا آیکون کوچک اپلیکیشن به ویدیو است، بدین ترتیب کاربران برند شما را به خاطر خواهند سپرد. با ساخت یک محصول باکیفیت میتوانید برند خود را توسعه دهید و کاری کنید که وقتی مشتریان به سرویس هایتان نیاز دارند، به کمپانی شما بازگردند. ساخت اپلیکیشن بی نظیر به تنهایی کافی نیست و باید اپلیکیشن را در معرض دید کاربران قرار دهید.

حقایق جالبی درباره ساخت تیزر تبلیغاتی

شما دیدن یک ویدئو ی یک دقیقه ای را ترجیح می دهید یا خواندن یک متن یک میلیون و هشتصد کلمه ای؟ آیا میدانید که ارزش یک دقیقه ویدئو طبق آخرین آمار= ارزش یک مقاله ی یک میلیون و هشتصد کلمه ای!!!

جالب است بدانید بیش از ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ (یک میلیارد) کاربر هر ماه در یوتیوب ویدئو ها را دنبال می کنند!

یک موضوع جالبتر و مهمتر اینکه شانس رسیدن به صفحه ی اول گوگل با ویدئو ۵۳ برابر افزایش می یابد!

شما می دانستید زمان ماندن کاربر در صفحه ای از سایت (time on page) که شامل ویدئو است، دو دقیقه بیشتر از صفحه ای است که ویدئو ندارد؟!

طبق آخرین آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۷، ۸۷ در صد از بازاریابان آنلاین بیشتر وقتشان را روی ساخت تیزر تبلیغاتی صرف می کنند و ۹۰ درصد ترافیک اینترنت شامل ویدئو خواهد بود؟!

یک آمار مهم تر اینکه ۶۵ درصد کاربران بعد از تماشای ویدئو وبسایت شما را مشاهده می کنند، تصمیم به خرید می گیرند!

کسب وکارهایی که ساخت تیزر تبلیغاتی (ویدئو مارکتینگ) را شروع کرده اند ۴۶ درصد مشتریان بیشتری به نسبت بقیه دارند و تاثیر برند آن ها ۱۳۹ در صد بیشتر از بقیه است.ممنونیم که مارو انتخاب کردین . راستی پیشنهاد ویژه ساخت تیزر پژواک ماهان رو از دست ندین . منتطرتونیم .


با مـا در تمـاس باشید

شرکت پژواک مـاهان با بهره گیری از متخصصان خود آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما مشتریان گرامی میباشد.

کجا هستیم ؟

اراک، خیابان هپکو ، میدان الزهرا ، ابتدا خیابان بیات. تهران، خیابان ولیعصر، کوچه خاکزاد ساختمان پارک وی، واحد 35

اطلاعات تماس

دفتر مرکزی :
08633680736
08633685648
08633685483
دفتر تهران:02188171612
پلتفرم های ارتباطی :09307858964

پست الکترونیک

taranom.mahan@gmail.com
pejvak.mahan@gmail.com
info@pejvak-co.ir